Στο πλαίσιο εφαρμογής της Πολιτικής Ποιότητας που εφαρμόζει το ΠΜΣ "Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Καταστροφών και Κρίσεων", δίνεται η δυνατότητα γραπτής, ψηφιακής υποβολής τυχόν παραπόνων ή ενστάσεων από τους μεταπτυχιακούς φοιτητές, ώστε αυτά να καταχωρίζονται και να ταξινομούνται ηλεκτρονικά, προκειμένου τα αποτελέσματα από την επίλυση τους να είναι μετρήσιμα, αξιολογήσιμα και συγκρίσιμα, τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά.
Η πολιτική διαχείρισης παραπόνων απευθύνεται σε ενεργούς φοιτητές/τριες του ΠΜΣ "Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Καταστροφών και Κρίσεων" και αποσκοπεί στην επίλυση διαφωνίας ή προβλήματος, όπως:
Το ΠΜΣ "Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Καταστροφών και Κρίσεων" στο πλαίσιο της προστασίας των προσωπικών δεδομένων των φοιτητών/τριών, αρχειοθετεί και διαχειρίζεται τις πληροφορίες που απορρέουν από οποιαδήποτε ένσταση/παράπονο τους σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και σε καμία περίπτωση δεν εκθέτει τα προσωπικά τους δεδομένα (στοιχεία επικοινωνίας, μητρώο βαθμολογιών και άλλα προσωπικής φύσης δεδομένα).
Παρακαλούμε για την κατάθεση τυχόν παραπόνου ή ένστασης, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα. Τα περιεχόμενα της αποστολής σας μεταβιβάζονται στη Γραμματεία του ΠΜΣ, η οποία τα προωθεί αρμοδίως.
Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που τα στοιχεία που υποβάλετε είναι ανακριβή, η δήλωσή σας δε θα γίνει δεκτή.