Αξιολόγηση Εκπαιδευτικής Διαδικασίας 2019-2020

Αξιολόγηση Εκπαιδευτικής Διαδικασίας 2019-2020

Οι φοιτητές μας μας αξιολογούν με 94%. Στόχος μας το 100% των προσδοκιών τους

Στο πλαίσιο διαδικασίας εσωτερικής αξιολόγησης του ΠΜΣ «Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Καταστροφών και Κρίσεων». όπως αυτή περιγράφεται αναλύεται στον κανονισμό λειτουργίας του, οι φοιτητές μας κλήθηκαν να αξιολογήσουν προαιρετικά και ανώνυμα καθένα από τα μαθήματα που παρακολούθησαν σε κάθε επίπεδο (ύλη, στόχοι, εκπαιδευτικό υλικό, επίπεδο δυσκολίας, διάρκεια κ.λπ.) για το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020.

 Το ερωτηματολόγιο εκτός από την επιμέρους βαθμολογία, προέβλεπε και πεδίο ελεύθερου κειμένου για τα θετικά και αρνητικά σε καθένα από τα μαθήματα, καθώς και πεδίο ελεύθερο για συμπληρωματικά σχόλια

Σε μία κλίμακα όπου η απόλυτα θετική κρίση αντιστοιχεί στο 100, ο μέσος όρος των επιμέρους παραμέτρων που προέκυψε είναι 94,3.

Η διαδικασία αυτή αποτελεί για εμάς οδηγό για τη διαρκή βελτίωσή μας και τα αποτελέσματά της χρήσιμο εργαλείο για τον εντοπισμό θετικών, κυρίως όμως των αρνητικών σημείων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ο "βαθμός" που πήραμε από τους φοιτητές μας είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικός τόσο ως συνολική εικόνα, όσο και ως ποιοτική ανάλυση των στοιχείων.

Εχθρός ωστόσο του καλού είναι το καλύτερο και για το λόγο αυτό στοχεύουμε στη μέγιστη δυνατή αύξηση του "βαθμού" μας για το ερχόμενο ακαδημαϊκό έτος, αλλά και στη θεσμοθέτηση νέων διαδικασιών εσωτερικής αξιολόγησης για το ΠΜΣ.

Παρατίθενται ενδεικτικά  σχόλια ελεύθερου κειμένου των φοιτητών εδώ.


powered by social2s